Bla Bla Bla, sjuk, Bla Bla Bla, synd om mej, Bla Bla Bla?

Tror att jag börjar bli förkyld... :| Passar verkligen inte nu då det är dop på söndag! Dessutom funderar jag på att jaga på lördag, kan vara sista jakten för i år, men det jag funderar på är: Om man är i början av en förkylning, blir den värre om man blir nerkyld då?
Mamma hade inget bra svar, hon sa att det finns rön om båda. Internet var ingen bra person att svara, han sa att det inte spelar någon roll i själv insjukningsstadiet, men att det inte finns något bevisat för att man kan bli sjukare om man blir kall, samtidigt så hade dom inte tillräckligt med fakta. Suger!
Pappa har jag inte hunnit fråga än, ska fråga honom om han bara kommer tillbaka!

Skulle dessutom ha varit ledig idag, Jourledig, men icke, finns för mycket jobb, så jag får typ försöka spara dom dagarna och lägga dom på typ någon annan dag i vinter då jag inte behövs :p

Och ja, mitt förra inlägg var bättre, men mitt huvud är sirap och igen: Jag har inte tid med det!

I
kväll blir det iallafall Sundsvall och föreläsning med Tina Thörner. Jag och pappa ska bara slåss om vem som ska köra och inte.. Ingen vill, tiderna förändras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0