Lite ditt och datt, samt lite spratt! ;D

Har varit ledig i 4 dagar, skulle egentligen ha varit ledig i 7, men om man säger så här, det är lite segt att komma igång.. Har gjort några sammanställningar nu och ska snart sätta igång på riktigt :)

Helgen som varit:

Lördag: Hade sovmorgon då det inte blev någon jakt, men vaknade 20 över 7 och klev upp då! :p Sen julklappsshopping och som jag skrev sist så kom Jenny till mej på kvällen och jag kan inte riktigt komma över det som hände, haha! Men sjukt kul var det och det var en jättemysig kväll med film, gosaker och mer gott!

Söndag: Klev upp tidigt, klockan nio, fixade mej inför dopet och åkte sen hem för att kika på julsaker som skulle fram! Gick bra och vi kom i tid till dopet :) Jättefint dop och dom små barnen var så fina! Dom stora med såklart :) Så nu är man gudmor åt en till liten söting <3 Hela grejen gick bra och fort, min bombade bror gjorde att jag nästan asgarvade medans prästen pratade, hahah! Efter var det fika och jag och mamma öppnade paketen som Minna hade fått, mycket fint! :)
Sen hem, köpa gardiner med tomtar på och efter det BingoLotto hos Pära och efter det en film! Såklart vann jag inget, men filmen var iallafall bra! :)

Måndag: Jourledig en dag till! :D Sov 12 timmar, så vaknade vid 10, satt mej vid tvn och kikade vänner och åt rostade mackor till frukost :) Sen tog jag en promenad runt forsön själv (!) och sen blev det julstök i lgh och lite julmusik! Försöker verkligen att gilla julen i år! Verkligen!
Handlade sen lite på domus tills mötet som ska vara ikväll och sen blev de dusch, middag bestående av pommes + kryddor och mera vänner + byggandes av pepparkakshus! ;D
Tippade i säng vid 10, halv 11!

Kommande vecka:

Tisdag: Jobb, middag hos mami och mysa med minna och sen möte på kvällen, Nervöst!
Onsdag: Jobb och kurs + kliver på jouren.
Torsdag: Jobb, sen?
Fredag: Jobb. Det ska komma snö!?
Lördag: Inget planerat om det inte kommer snö.
Söndag: Inget planerat om det inte kommer snö.

Veckan efter rullar på liknande, med jobb, jour och kurs 2 dagar. Sen åker jag till Norge på fredagen! <3

Nu är det snart dax för snön och ja, what to do! !Kick some as! För vad folk än säger, så jävlaaar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0