Lovely!

Har haft en helt underbar helg!
Är alltid lite osäker innan på hur allt ska gå och vad man ska hitta på i Ånge en hel helg! Haha :p Men oh, bara mystid är helt underbart! Han kom på fredagkväll och vi kikade på en film och myste :) På lördagen åter vi och hälsade på mamma mitt i dagen innan vi gjorde riktigt god mat hemma i min lgh, fläskfile och poatisgratäng + rödvinsås som jag faktiskt tyckte om! :)
Skulle se film på kvällen, men när den typ blev 3 timmar (med pauser inräknade), så gav vi upp och kröp ner istället. Sen var den stygga söndagen här.. Mys, glass, frukost och sen hejdå vid tåget..
Inte alls kul att somna igårkväll, men efter x antal avsnitt vänner, en promenad i regnet med anna och sen en halvt avsnitt i boken med True Blood var jag riktigt trött!
När jag vaknade imorse, så tänkte jag somna om i tio min, men dom tio min låg jag och tänkte på min helt sjuka dröm. Haha... Ojojoj! Om man säger så här: En kompis försökte leka gud, genom att rädda mej från en smittsam sjukdom typ fågelinfluensa eller liknande och vi var liksom i en stor lokal och alla bara sprang, helt sjukt! Hahahah :p
Tror jag vet vad det betyder! Att han är en bra kompis! :D

Ha en fin dag, nu blir det jobb och sen får jag nog besök av Anna och Lucas ikväll! :)

Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0