<3

Har haft världens bästa helg! Men som vanligt tar den slut för fort.. Sitter på jobb nu och ska ta tag i högarna som väntar. Men jag är seg, vill inte vara här nu. Hade världens separationsångest igår, ville verkligen inte att Kristoffer skulle åka. Ville säga upp mej, kasta bort lägenheten och följa med hem till honom! Men jag kramade sönder honom och lät honom brumma hemåt.. Sen ringde mamma och sa att hon ville ha hjälp i hennes lägenhet, så jag åkte dit och hjälpte till lite innan vi åkte tillbaka till huset och åt jättegod middag :) Sen hem och sova själv i sängen med 3 nallar runt om mej, inte riktigt samma sak.. :p

Men helgen har som sagt varit underbar! Vi har ätit gott, fick både wook och pizza serverat, I like. Sen var vi på inflyttningsfest och det var jättekul! :D Hur fint hus som helst!

Idag efter jobb ska jag till lägenheten och försöka få lite ordning, lever just nu i lådor med kläder och smink, så det är inte effektiv tid på morgonen, måste fixas! Ska även fixa motorvärmare och parkering idag! Den jag fick i fredags var tydligen inte ledig, haha...

Har Rocco-bebis som sällskap på jobbet idag, en sötnos!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0