Onsdagsmys :)

Efter en bra dag på jobbet och lite städning så var det onsdagsmys med Jenny som gällde! Underbart mysigt! Vi åt glass och godis och kikade på bonde plus älskade greys :D Klippte även Jennys lugg med nagelsaxen.. Borde nog investera i en bättre sax eftersom jag även klipper min egen lugg med den.. Tidsödande!

Vi hade iallafall jättemys och jag insåg att det är dax att börja packa inför Sthlm! Vad ska man ha på sej? Med sej? osv. Hotellbekräftelse och cider är mitt jobb, resten ligger på Jenny. Ja, kläder tar vi självklart var för sej, haha xD

Sitter på jobb igen och tog en micropaus. Ska ner till Ånge på lunchen och köpa en symaskin och hämta ut proverna som dom tog på Zeb i fredags, hoppas på bra svar! Men lilla vovven mår iallafall bättre :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0