Bring me everything

Har varit en tuff dag idag och den inte slut. En timme kvar på jobb och sen ska jag åka iväg och hämta kött till pappa. Har en hel del beslut att ta nu, ska jag ha lägenhet i Ånge eller inte? Ska kika på två stycken imorn. Men det är så svårt att veta. 50% är ingen överlevnadsgrad för mej. Ska jag leva i egen lägenhet vill jag vara rik som ett troll!
Sen så är det svårt att ta beslut eller ens tänka då en del av ens hjärna och hjärta inte vill vara med mej. Tror den delen stannade i Norge, vill bara tillbaka dit nu ! Men det är så mycket som jag måste göra. Slits i flera delar och det enda jag egentligen vill göra är att vara där, där han är.

Men på fredag får jag träffa min älskade Therese! Och imorn är det lunch med Anna! Like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0