I have learned a million times, att man inte borde bo på 3dje våningen.

Igår fick jag hjälp att flytta in soffa, säng, hylla, skrivbord och bord av pappa, bröder och morbror, sjukt underbart! Tror att dom slet rätt ont, vilket gör mej mer tacksam! Orkar liksom inte lyfta alla saker ja, speciellt inte stenbordet!
Men kan lova att trappuppgångarna är exakt byggda för att få upp säng, soffa och hyllor.. Sen så är det inte alla som måste ta loss skafferidörren för att få in bordet i köket, haha! ;D

Var lite tveksam på lägenheten ändå när den var där tom, ekade osv. Men när grejerna är där så känns det bra! :) Nu är det bara alla kartonger som ska flyttas idag! Jag och mamma kommer att fylla en varsin bil med lådor och blir det något över får jag ta det senare idag :) Kommer att få en jävla massa motion när jag ska springa 200 gånger upp och ner!

Så idag kommer att vara jobbigt, men gå fort! Sen kommer jag ha ett eget hem igen, gilla!

Sen är det fredag, ska jobba och sen vet jag inte riktigt när jag ska sluta, beror lite på hur det går i lägenheten. Hade tänkt Afterwork på mittis, med någon av mina hjärtan <3 och sen mys hela kvällen och ta vara på varenda minut!

Hoppas även på att tvn kommer hinna komma imorn, vore ju lite bra de! :P

Bilder på det fina kommer såsmåningom, då jag kommit på plats!

Puss och kram och nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lägg upp lite bilder nu vetja :-) Nyfiken! puss!

2011-10-02 @ 17:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0