Kompis, det går bra nu!

Får lägenheten på onsdag :) Sen ska jag jobba 11-18 på systemet och sen ska jag nog åka och flytta lite själv och sen försöka få mej mej starka (?) män som ska hjälpa mej med soffa säng osv :)

Sjukt trött idag igen, ska jobba på som ett as nu och sen hem och fixa allt innan flytt så jag bara kan hiva in allt i lägenheten. Ikväll ska jag kolla på ett skrivbord, ska bli skönt att ha något att ha datorn och alla papper på!

Sen är vinterjobbet bestämt, att det skrämmer skiten ur mej är en annan sak. Hej alla trafikanter, ur vägen! Ska börja träna nu i veckan eller nästa, I like it!

Sen är det snart helg och det ska bli såååå underbart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0