<3

Klev upp halv 5 imorse, jakt stog på schemat! Satt på pass och såg inte ett djur, eller jo, bror och hunden hans kom förbi 2 gånger :) Lite trist, men det kommer en ny dag imorn!

Klockan 11 började jag att jobba och jobbade till kl 16, skolan från Tranås ringde och sa att det fanns en plats där till mej, men jag är så sjukt kluven. Vill hellre vara ledig, jobba lite, mysa, vara med hunden, syta bebis, åka på små resor, åka på barskola, åka på britney osv osv. Och vårforum!

Så om jag känner mej rätt, så kommer jag att tacka nej. Men innan jag ska ringa dom och berätta det, så ska jag mysa med vovven, sova på saken och kliva upp halv 5 och jaga en dag till!






Bilder som värmer mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0