Woop Woop

Upp med tuppen imorse, hämta pappa i Ånge strax efter sju, sen jobb! Jävlas och satans rumpa, men sen var det lunch med Anna! Så härligt att ses igen efter så lång tid! :D Snackade igenom livet lite och sen skildes vi åt. Hon mot jobb och jag mot lägenhetskikning. Kikade på två jättefina, nu ska jag bara bestämma för mej om jag ska ha en lägenhet och sen vilken. Inom denna vecka :p

Ska även försöka ta mej till Uppsala. När, var hur? Hjälp! Vill åka, men det ska passa ihop med alla och jag ska hinna med allt, hur? Bra fråga!
Funderar på att åka nu på fredag, men ska iallafall träffa Tessan på fredag först, Kung!

Så ikväll blir en kväll då jag måste bestämma mej och planera en massa!



Bra att en av oss försöker se normal ut ;)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0