Om inte jag gör det här så sjunger Jenny för mej. Och jag vet att hon aldrig kommer att sluta isåfall, så jag gör den, så hoppas vi på att hon är nöjd tjej sen!

1. Hur gammal är du om fem år? För gammal. Typ lastgammal eller något. Önskar jag kunde skriva 22, men är väll typ öh.. 26.
2. Vem var den sista du träffade? Träffade ju alla gubbar på jobbet nyss, typ?
3. Hur lång är du? Kortis, knappt 163 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Film, bio! American Pie The Reunion! Rolig film!
5. Vem ringde du senast? Mamma igårkväll då jag skulle gå hem i mörkret, haha.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? För elakt för att skriva här, eller elakt. men komiskt. Till Jenny iallafall (a)
7. Var är dagens planer? Jobba, träna, städa, stryka, kanske promenad och älskade greys <3
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMSA!!! Annars älskar jag då personer ringer till mej, men annars har jag svårt för att ringa..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Öh. Dom är gifta men det verkar vandra mot skilda?
10. När såg du senast din mamma? förrgår tror jag?
11. Vilken ögonfärg har du? blågröngrå kanske?
12. När vaknade du idag? först 05.50, sen 05.54 och till sist 06.00. Trött Tjej.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, eller jag hittade en i tvättstugan när jag var liten och vi hade ingen katt, haha.
14. Vilken är din favoritplats? Vad jobbig fråga! Där jag är lycklig: Antagligen semester, sol, drink i handen och massa bus tyP :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Helvetet. Ne, jag har inte varit dit.. Men, jag kan inte komma på något. hur kan man misslyckas med detta?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oh! Jag vill bo i ett vackert hus, med en gööööööörläcker man som bara älskar mej, jag ska vara lycklig, ha fått tvillingar (ändå vara modellsnygg) och ha en söt liten hund, ha ett underbart jobb och mina älskade vänner bor nära som attan och har barn i samma ålder!
Den ni! Det stog inte att man skulle vara realistisk...
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker.
18. Vem fick dig att skratta senast? Pära tror jag, eller mej själv för jag är såååå klumpig.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? aa, men tror jag har en grej man kan spela dom på.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? På, annars står det folk och kollar på mej i drömmen. scary.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre.
23. Hur många landskap har du bott i? Två eller tre. Här, Jämtland och eventuellt när jag var neröver? Äh. 2 säger vi!
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Kan man säga.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Klackisar! Eller barfota.
26. Är du social? tror det!
27. Vilken är din favoritglass? ben & jerrys
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag vill ha en BMW och sen skulle jag byta bostad. Kanske ge lite till behövande osv.
29. Tycker du om Kinamat? yes
30. Tycker du om kaffe? nejfy!
31. Vad dricker du till frukost? Smootie på vaniljyoghurt och frusna bär :)
32. Sover du på någon särskild sida? Höger tror jag, med ryggen mot väggen.
33. Kan du spela poker? Självklart, skitkul!
34. Tycker du om att mysa? Nja, beror på.
35. Är du en beroendemänniska? Tror det, kanske?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Haha, ja! En hel drös!
37. Vill du ha barn? Självklart! Men inte just idag liksom.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, några ord på Tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp, när jag föddes och för snart tre år sen.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet om det är säkert för läskiga djur (a)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Min jävla lägenhet?
42. Äger du dyra smycken? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Go(läs nyttigt)fika hos Pära!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mej själv! Nej då, men tänker inte peka ut någon, för mina vänner är roliga hela högen! <3
46. Välj ett ärr på din kropp? Scarface, ögonbrynet, sparkad lite av en häst.
47. Vad har du för ringsignal? Gammal telefonsignal, mamma hatar den och tycker att jag är töntig som har den, haha..
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, några stycken :)
49. Flirtar du mycket? Jag är glad, flirtar händer inte överdrivet ofta, men då man får tillfälle ;p
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På en väg i albybyn
51. Kan du byta olja på bilen? Inte själv, men jag kan vara lite med och ivägen för bilar är skoj!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, polisen ger mej kalla kårar.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser just nu Marilyn Monroes bok, en av dom.
54. Läser du dagstidningen? haha, nej! Det jag läser är det som länkas på fb om det är intressant.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Elle, men det är ingen veckotidning kanske. Sen får jag Klick, Söndag osv av mamma och morbror :)
56. Dansar du i bilen? dansar, sjunger, rockar, you name it.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Nrj, för bandit vill inte starta.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? öh, koden för en röd back?
59. När var du i kyrkan senast? Lilla hjärtats dop! <3
60. Vilka personer utmanar du? Vet ju inte ens vilka som läser min blogg? Men den som känner sej snygg blir utmanad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0