Ride the tiger

Hej hopp!
Magen dödar mej nu, men ska plåga den tillbaka på lunchen har jag tänkt, utan att träffa på någon Björn! Skräcken är skitstor då man är i skogen..

Inatt drömde jag om inbrott, min mobil och om folk som jag antingen träffar dagligen eller inte träffat på flera år. Helt sjukt, man kan ju undra hur det hänger ihop? Och varför stal dom en hel bokhylla? Genom ett fönster? Haha :)

igår hade jag en dust med strykjärnet igen, gick sådär om man säger så :/ men bättre än innan!

Jobbar dag 4 av 6 idag så det går framåt! Exakt en vecka till forum nu, härligt! :D

Bilden kan vara en av dom sista som jag kommer ta med mörk hårfärg på ett tag, håll alla tummar för mej på lördag! :)

Puss puss


Kommentarer
Postat av: ;)

snygg du är snyggmalin ;)

2012-04-26 @ 11:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0