Are you ready to turn the tide?

Hade en underbar minisemester! Utan tvekan!
 
Ons-fre var jag med Ida, drack vin, shoppade, var på en fantastisk bio och snackade grymt mycket! Det är det här man hade haft jämt om man inte hade haft ett jättetåg emellan oss. Sjukt härligt att träffa damen igen! :D <3
 
Blev hämtad av en något förvirrad Josse på fredagen. Vi började med att handla mat i typ 100 år, haha. Vi kan inte det där. Sen hem till Josse, någon drink och praaaaat! Mys!
Lördagen blev lite mer drastisk, haha. Men kung! Lite alkohol och galenskaper, inget jag skriver här då jag har en känsla av att min lilla mamma läser min blogg. Och nu låter det här asfarligt?! Det var det inte. Haha. Men att sitta på en busshållplats i typ 100 år och frysa är inte kul. Men nu har man ett nytt äventyr att skratta åt nästa gång vi ses, eller skriver sms ;) <3
 
Men jag hade ju tänkt ha massa energi på tåget hem, haha. Humor. Bakis-tjejen var inte glad på tåget som åkte såååå sakta (tyckte jag). Men kom hem, hälsade på Jenny och åt chips och dipp som om att vi aldrig fått mat förrut! Sjukt gott! Såg en film ingen av oss fattade, bra film, haha. <3
 
Måndag var det jobb igen, sista veckan. Kan. Inte. Fatta. Är fortfarande inte redo. Men what to do? Aja, jobbade, sen middag hos mami, gott och uppskattat! Sen upp till Magnus, fick hjälp med roooooosa fiiiiina datorn och kikade på (här kommer det tragiska) det sista avsnittet av True Blood för denna säsong :( och det var sååååå bra! Och här kommer det superbraiga: Det måste komma en till säsong om man tänker på slutet på avsnittet! GLAD TJEJ!
Kollade även på den där nya serien med han i 2½men, njaaaaa.
 
Igår var det jobb igen, var i Hallsta några timmar (det var jag på måndagen med) och sen kontoret. Ojoj. Kommer på mer och mer som jag bör göra innan fredag. Efter jobbet var det hem, pussa på hundarna och städa en supersnabbis med mami innan det var middag och film i Ånge med Svedin! Tacos, helt underbart gott det är! Sen skulle vi se film med Skarsgård (inte alls beroende), Battleship. Inget jag kan rekommendera. (spoiler) Skitsnygg innan han dog. Men annars så. Dessutom en sån där overklig film. Men men, fick se min man som sjökapten iallafall! Wihoo!
 
Idag är idag, alltså onsdag. Då det är typ lill-lördag, halva veckan har gått vid lunchtid osv osv. Ska hem och packa på lunchen, sen ska jag nog städa ikväll, eller städa ---> packa. Och kanske gå en hejdå-promenad med mina fina hundar. Hejdå som i --> Jag flyttar :( Inte som i --> Jag försvinner för alltid. För jag kommer ju tillbaka såklart! Vi ska ju jaga och grejer :p
 
Bla bla bla.
 
Men vi hörs, på återseende, XOXO osv ;)
 
Foto: Härlig kväll i Uppsala med vin, forsande vatten och underbar vän! <3
 
Fina Ida när vi var och åt middag innan bion! :)
 
Foto: Välkomstdrink!
 
Min och Josses drinkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0