Wihoo, poooff! Så var helgen över!

Wihoo! Söndageftermiddag. Helgen har gått så sjukt fort! Fredagen var det middag och film hos Svedin, sov sen min älskade sovmorgon i 12,5 h :D sen 7km springning med hundarna och 3km promenad, skynda mej att göra mej klar för Ånge sen! Grillat och mys hos Erika, jag hade lånat pappas finbil så jag körde och mådde sjukt jävla bra! Hade en härlig kväll i Ånge! :D agerade skjuts hem på kvällen till folket och sen till östavall där jag träffade östavallsfolk och tippade i säng kvart över 6 imorse! Aldrig varit vaken så länge nykter ;P såg även en räv! Blev väckt halv 11 imorse av Jennie, så då blev de ridning. Hur mysigt och roligt som helst! Vad jag hade saknat det där! Nästan så man vill skaffa häst igen! :D Nu har man precis fått middag av mamma och kollar på det vackra vädret (ironi), hon ska på bingo och jag ska nog hem och däcka lite tror jag! Mysa i soffan! :) puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0