Jag har blivit totalt kär!

Alltså! Fick min onepiece idag, skulle kunna bo i den! Men har lovat mej själv och alla andra att jag inte ska ha den offentligt, så ska hålla det! Ännu bättre att ha något att se fram emot efter träning, detta är typ helt underbart! Den är så skön, så snygg och ja, underbar!

Förövrigt har jag tränat, umgåtts med fina vänner och tagit det lugnt! Det kallas jourledighet mina vännen! :D jobbade visserligen i fredags och hade 6h möte idag, snacka om att jag var slut sen!

Tog iallafall några varv med skidorna då, gick inte jättesnabbt men ändå! Skönt! Igår var jag och Tess och simmade, sjukt jobbigt men skönt! Härligt slut efteråt! :)

På torsdag flyttar jag till östavall över helgen! :) ska bli skönt att slippa mina högljudda grannar! Kliver ju dessutom på jouren, men jag hoppas att vädergudarna är på min sida så att jag kan gå på aw med mina vänner på fredag :)

Mitt första inlägg med mobilen dessutom! Kul kul!!

Well, nu ska jag fortsätta mysa med min onepiece, vänta in BB och drömma om den där prinsen som alla flickor väntar på!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0