Lite om kärlekens dag

Igår var det alla kärlekars dag. En vän som jag har på facebook skrev en bra sak, typ: Jag älskar mina hjärtan varje dag, vi behöver inte ta en speciell dag för det. Så vackert! Tänk om fler kunde göra så? Skulle inte vi eller dom vara lyckligare då?

Jag tror att dom som är ensamma eller har ett dåligt förhållande bara mår dåligt av gårdagen. Själv försökte jag inte att tänka så mycket på den, inte skicka så många hälsningar osv. Jag hoppas mina vänner vet att jag tycker om dom ändå! Men samtidigt sitter man och funderar om det inte kommer komma en blomma eller kanske ett litet kort på posten? Ett sms som säger att jag är den bästa som finns från en prins på en vit hingst osv osv. You get it`?

Hade iallafall en mysig dag med jobb först (kanske inte en hög mys-grad på det..), sen två promenader med mina fina hundar (allahjärtans-dejt 1 & 2), efter det sa jag hej till farmor och sen blev det middag hos mamma! Såååå gott! Våfflor, grädde, sylt och sen efterrätt med rulltårta med grädde och några små chokladhjärtan som pricken över iet! :D <3
Sen hem och gjorde lite Zumba, gick OK, men fick sluta efter 30 min. Suger hårt. Men man ska vara vän med magen (?), så jag hoppade in i duschen och sen kom Robin på besök och vi kikade några avsnitt Futurama, snackade om helgen som varit och allt kul som händer framöver! Eller allt kul, det vi kom på som nog borde ska gå på är Vårforum och Mange Makers (stavas det så?) på mittis, haha :)

Har även funderar på att göra hemgjorda godisar i helgen eller något, spännande! ;)

Drömde dessutom sjuka saker inatt. och då inte sjukt som perverst, utan bara sjukt. Handlade lite om min handlingslista (hade skrivit en?) och sen om Fredrico, som blev rädd för en traktor och helt plötsligt är han ett stort varmblod som sparkar mej på benet och springer iväg och jag och Angelica måste leta honom. På vägen dit säger hon: Varför har du kvar honom? Jag: Har inte råd med någon annan.. Hon: Nä, hästar är jävligt dyra alltså.. Haha!
Vad betyder detta? pleeease tell me!

Nu blir det nudlar till frukost!

Puss




Zece (den vita) & Zeb (den gråa) var mina älskade dejter en kärleksdag som denna <3



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fast det var ju på alla hjärtans dag din vän hade sagt det där fina :-D dessutom, hur skulle det se ut om han/hon hade sagt det varje dag? Lite uttjatat hade det nog blitt och ingen hade nog tagit det som en så fin grej att skriva

2012-02-15 @ 09:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0