Rubriker är inte lätt

Ibland vill jag bara slänga magen i väggen, men antagligen kan jag inte ta lös den och kasta den så det är väll jag som får ont iallafall. Sitter ihopkrumpen som en gammal tant och försöker hitta dokument på intetnet. Går bra. I helgen ska jag ge tillbaka till magen, alkohol blir det i stora lass! Säkert blir det jag som straffas då oxå, eller dagen efter, haha. Carro hänger också med, så det blir toppen! :D

Jätteladdad!

Däremot har jag inte packat klart. Långt ifrån. Ska kolla om jag är ledig hela dagen imorn eller halv, är det hela dagen hinner jag lätt packa och träna. Om jag jobbar imorn, då får jag göra det, öh... samtidigt?

Well. Köpte nån aleovera grej igår som kommer till veckan, så då hoppas jag på att magen och den grejen kan komma överens! Spännande att man kan hitta ytterligare en sak som förhoppningsvis kan fungera! :) Håll alla era tummar!

Bilden är på dom som står på scen i helgen!

Puss och kram och nyp i stjärten!



P.s.
      Mamma frågade igår om jag skulle bli kär i helgen. Haha, gud, jag dör! Kärlek finns inte ens på kartan i helgen. Vänner och en underbar helg är det som jag kommer satsa på!

Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0