Snabbis

Trött. En timme kvar. Känns långt. Har lite kvar att höra. Sen är det ledigt. Jaaaaa. Jag är ledig imorgon. Sååååå skööööönt. Ska sova, träna, göra god mat och promenera med vänner har jag tänkt. Jobbar fredag. Sen aw med mami och kanske morbror. Kanske ska man dra med pappa med? Han blir säkert såååå glad. Hungrig är jag oxå. Även fast jag syndade med en kubb nyss. Den var inte ens god. Synd för mej.

Solen värmer genom fönstret, äntligen är den här! Promenaden idag var tamefaaaaaan underbar! Ska hem och ge hundarna mat nu och sen till mina brorsbarn och se hur man gör när man matar en ödla med ett småkryp. Gillar kryp? Neeeee. Men tydligen ska det vara fashinerande! Sen på domus och handla min lååånga matlista, hem och äta underbart god makaronisallad och sen på kurs. Känner mej trög i huvudet, det gör liksom ont, men jag hoppas det kommer fram något vettigt! Fika får vi iaf! :D Haha, gottegrisen Malin....

Men imorn ska jag soooooooova ut!

Och sen så fick jag ett roligt halvbesked imorse! Haha!

Nu ska jag ringa pappa, puuuuuuuuss!



Bild från min lunchpromenad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0