Ni som inte känner mej, läs lite här då!

Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Just nu måste det bli min pappa, vi har ju liksom en kontorsdag idag!
Hur lång är du? Typ kort, 163 :)
Vilken är den senaste filmen du sett? Oh! Den söta som jag tydligen köpt på dvd! Hon med någon sjukdom och han som är så fin! Haha, vet ni vilken film det är nu? 
Vem ringde du senast? Mami, hon hade en lunchlåda till mej! <3
Vem ringde dig senast? Som ovan, mami hade ringt och jag fick ringa upp, haha.
Hur löd det senaste sms:et du fick? Från Jenny, vi delade hatet mot våra grannar och sen den dåliga nyheten om att Ida inte kommer i helgen.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS, ofc! Telefon är mysigt när man pratar med goda vänner och självklart är det lättare att förklara sej då. Men sms är så lättsamt. Som när man bestämmer när man ska ses och om man råkar vara sen, så kan man skriva det på 2 sekunder istället för dom 2 minuter det tar att ringa och säga det!
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta, men typ särbo eller liknande?
När såg du senast din mamma? För 1,5 h sen, svängde in på dagen och hämtade lunchen! (glad tjej)
När vaknade du idag? Förutom 3 gånger inatt av ett en viss idiot från grannen skrev, så ringde klockan 06.00
Var tror du att du befinner dig om tio år? Underbara fråga.. Okey, jag har ett underbart hus, ett välbetalt jobb som gör att jag klarar mej på 50% och ändå får ut 25-30 tusen i månaden, underbara tvillingar som sover på nätterna och mannen med stort M. Samtidigt som att jag har alla mina vänner nära och vi tar tjejhelger som bara vi kan! Den ni ;)
Vad skrämde dig om natten som barn? Att mina älskade föräldrar skulle dö och att jag inte sagt att jag älskar dom innan.
Har du stationär eller bärbar dator? Liten baby bärbar! 
Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor oftast, eller utan och typ på vintern alltid en tshirt eller pyamas, fryyyyser annars!
Hur många kuddar har du i din säng? Tre. Plus mina 3 älskade nallar.
Hur många landskap har du bott i? Två kanske?
Föredrar du strumpor eller barfota? Strumpor. Eller tofflor kanske!
Är du social? Ja, det tror jag nog! Ääääälskar att prata! :D men samtidigt är jag nog lite ensamvarg, haha. 
Vilken är din favoritglass? Choooooklad! Eller kanske after eight! Äh, ALLT! (inte lakrits)
Vilken är din favoriträtt? Tacos! Gissa vad lunchlådan består av? 
Tycker du om kaffe?
Kallar det ett gift!
Vad dricker du till frukost?
proviva om jag har tid, annars typ vatten?
Sover du på någon särskild sida?
Snett över sängen eller typ överallt.
Tycker du om att mysa/kela?
Kan jag inte påstå, haha. Lite vid sällsynta tillfällen.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska typ, sen kan jag förstå mej lite norska och tyska
Äger du dyrbara smycken? Tveksamt. Gammelmormors vigselring är väll det som jag värderar mest iallafall.
Vilket är ditt favoritprogram på tv? true blood, Greys osv osv. Sen ska det bli kul att se Smash! Börjar den 27 tror jag!
Kan du rulla med tungan? Är, jag kan föra den åt sidan dööööösnabbt ist! Slå den ni!
Vem är den roligaste människan du känner? Spontant kan jag inte säga en. Men jag vet att Robin fick mej att skratta som faaaan sist då han gick in i fel hus och knackade på den dörr han trodde var min, HAHA!
Sover du med gosedjur? 3 stycken av varierande storlek!
Vad har du för ringsignal? gammaldags telefon, så att jag verkligen fattar om det av någon anledning skulle ringa.
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, en liten påse med vissa plagg som mamma sparat :)
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Stämpelgrejen?
Flirtar du mycket? Jag tror att jag har ett allmänt flirtigt sätt. Så om jag är glad och skrattar då vi ses, då betyder det inte automatiskt att jag stöter på dej, okey?
Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej nej! Haha, men jag har blivit stoppad flera gånger och jag tror aldrig dom har träffat en nervösare tjej!
Vilken var den senaste boken du läste? Läser en jävligt knasig bok nu "Ta vad man vill ha" skriver 1991, så ni kan ju tänka er. Knarkbok?
Prenumererar du på någon tidning? Precis påbörjat en Elle-prenumeration! 
Dansar du i bilen? Ja, och skrattar och sjunger!
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Något om sprängning, haha
När var du senast i kyrkan? Det måste vara på dopet till mitt älskade lilla brorsbarn! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

A walk to remember? :)

2012-02-17 @ 10:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0