Ska man eller ska man inte skaffa hund?

Har till och från en sådan längtan efter en hund, en liten rakare som bor med mej liksom! Samtidigt vet jag att det är ett stort ansvar, att man är "bunden" i minst 10 år framåt och allt. Men det jag vet är att jag är allra lyckligast då jag träffar en hund. Hugo, Zeb, Zece, Rocco, Driva, you name it, spelar ingen roll om jag känner hunden eller inte, så är jag glad och framförallt blir jag piggare!

Kikade på hundar idag på blocket, plus att jag kollat på en av hundarna på köp-och-sälj-sidan på blocket, finns så många fina och söta! Står i valet och kvalet, för det är ju nästan som ett litet giftemål! För jag har inte som avsikt att sälja hunden senare.

Well, tål att fundera på det ett ytterligare tag! Kom gärna med synpunkter :)


Kommentarer
Postat av: Agadam

Klart du ska ha en hund! Men skaffa en riktig hund då och ingen jäkla wannabe-råtta :P

2012-01-16 @ 15:42:01
Postat av: Anna

Vet nog inte av nån som tycker så mycket om hundar som dig...nästan konstigt att du inte har hund. Men så känner du mig och vet vad jag tycker om hundar och lägenhet, men va fanken du behöver väl ingen jättehund heller, och du ska väl knappast bo där i dom närmaste 10 åren också.

2012-01-16 @ 17:41:07
Postat av: Sofia

du kan få låna min siri lite ibland om du vill! // sofia

2012-01-17 @ 11:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0