Världens mest effektiva dag! - Hitintills

Klockan ringde 7 imorse, klev upp, ner i källaren (oh vad jag hatar den..) och in med 2 tvättar, upp till lgh igen, kikade lite olika saker på nätet och gick sen och la mej igen. Somnade om 30 min, sen upp igen och ner i källaren. Laddade 2 tvättar, hängde 2 st i torkskåpen. Upp igen, dammsög, diskade, plockade undan och torkade golvet. Sen åt jag en frukostlunch bestående av sallad och vitlökssås! (Gjorde sallad åt hela Ånge igår tror jag..) Ner till källaren, hängde tvätten, pratade med mamma och hoppas att jag fick igång torktumlaren korrekt! Sen ringde jag Ajax och medans jag pratade med honom så har jag rensat garderoben på 2 kassar kläder och gjort det snyggt där inne, wow! blev reaktionen efteråt!
Nu ska jag duscha och fika mej själv lite, lite egentid :) Sen ska jag få skjuts hem på något vis och äta middag med mami och papi, och sen eftersom det snöar (det vita guldet!?) kanske det blir skottning ikväll.. Är det någon som känner att jag inte längtar?

Släktkalaset för min födelsedag blir den 14/1 och tid återkommer jag med! Om jag lyckas med kakorna jag ska göra, så tänkte jag bjuda mina pärlor till vänner framöver oxå! Typ när alla kommer hem igen nästa gång ;)

Så! Jag har fått rätt mycket gjort! Kommer att sakna ledigheten sjukt jävla mycket! Men, tydligen måste man ha pengar för att överleva, så jobbet, här kommer jag! ;P

Plus, att dom som är optimister lever i genomsnitt 7,4 år längre än dom som har en negativ syn på tillvaron!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0