Wihoo, måndag igen!


Det går fort nu, snart älskade vecka sex! Då jag, Anna och Anna åker till vemdalen och busar! Förhoppningsvis kommer Carro oxå med, ju fler desto bättre! :D

I helgen har jag sovit i genomsnitt bra! Natten till lördag 12 timmar, natten till söndag 5 timmar.. Haha! Gick en mil i lördags, så skönt! Jobbade hela söndagen, gick över förväntan!

Jobbar bara en timme idag för jag ska skjutsa mamma till sjukhuset plus en sväng till stan såklart!

Tydligen står polisen i Ovansjö oxå, min största skräck. Tänk om han skulle säga att jag är full fast jag inte druckit en droppe på mer än två veckor? Eller att han säger att min körkort är falskt?

Tydligen ska man överleva allt, men jag gillar inte att veta att dom finns där.. Lagligt här kommer jag och mami och lilla röda brumbrum!

I veckan ska jag köpa en ny Marliyn-tavla av en tjej i Ånge, man kan aldrig få för många!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0