”Varje dag har över 200 miljoner par sex runtom i världen, det är ungefär 2000 par i sekunden.”

Överskriften har absolut ingenting att göra med något. Men ville att den skulle liksom finnas. Idag är det jobb, sen Shell med filmer, hem städa äta och se om jag kan ha skor på mej utan att halta, haha. Kung vi är!

Lördagen startade med en cider vid typ nio och sen rullade det på.. Spelade matcher, tog en lyra som ledde till utebränning och vinst! Sen att vi förlorade den andra och inte gick vidare är en annan femma :p Cidrarna trillade in, fick visa leg då man skulle in i ishallen på dagen och där inne satt den 17-åringar? Man bara: whaaaaat!?

Förförfest hos Svedin sen, sen vidare till mej och sen ishallen igen! Studsade runt som ett as och hälsade på folk! Fotboll med ölflaska går nog till historien, haha, kul var det! Men ska nog ha stålhätteskor om jag ska testa det igen, hej trasigtå!

Kvällen avslutades med panpizza hos mej med Josse, hon somnade sött i soffan och jag kröp ner i min ääääääälskade säng!

Hade besök av min sambo hela dagen, sen när hon for hem så myste jag med BB-finalen (och ja, jag tyckte nog att Hanna gjorde rätt i att vinna!) och sen mys i sängen! Eller mys, sov relativt fort :p

Denna bild var den enda jag knäppte i lördags.. Haha! Jenny har annars relativt fina (och en sjukt ful) på sin blogg, haha! Puss:*

Foto: Vissa saker är hårda och andra inte?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0