I give you my dirty little secret

Wihoo! Här är en tjej med energi! Vart jag har fått den ifrån? Ingen aning! Jag vill bara ut och springa! Och ändå är klockan halv 4 och jag brukar vara trött vid den här tiden! Grymt häftigt! Visserligen blir jag trött av tanken på att jag borde vara trött, men det är en annan femma!

Efter jobbet så ska jag hem till mamma och testa hennes shake och se om den är godare än min (tror inte det va?) och sen till Jennie så hon får färga och klippa mitt hår igen! Så glad att hon vill göra det! :D

Sen hoppas jag bara att energin håller i sej! För sen ska jag hem och träna har jag tänkt och kanske en promenad eller liknande. Plus att jag ska fixa till mitt skrivbord en gång för alla! Ser förjävligt ut, men jag har stora planer! Både med träning och framtid! Nu är det bara modet som ska hålla! (och energin)

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0