Den sköna känslan efter helg

Sovit typ hela helgen, motionerat mindre än vad jag borde, inte gjort allt jag borde, men har iallafall fixat lite i köket idag och håller på i vardagsrummet nu (hör ni hur stor lägenhet jag har? Haha!), svårt när man har två bord på en liten yta, men sämre kan det ju liksom inte bli!
Har gjort paj idag, rätt god, den ska tillochmed vara nyttig liksom, så jag hoppas på det! :)

Hade mys med Jenny igår och hon gjorde verkligen min dag! Nu hoppas jag att hon vill göra fler dagar till mej, hon vet nog vad jag menar.. ;)

Ikväll blir det nog en promenad med Tess och självklart se vem som åker ut BB, spännande! :)

Kolla killen. Han som jag gärna är en hemmafru till, eller han kan få vara min. Mums Mums Mums.


Kommentarer
Postat av: F

Päls? ;P

2012-05-16 @ 20:51:14
Postat av: Anonym

Haha, hans päls får godkänt ändå ;)

2012-05-21 @ 07:51:51
Postat av: Anonym

Typisk kille som är snyggast med kläderna på!

För lite höftben va?



Hur tänkte dom med den där bilden?

Ställning allt.. nä du!

Han måste byta fotograf!



MLKB <3

2012-05-26 @ 17:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0