Ledig tisdag :)

Efter många om och men sitter jag nu ute på gräsmattan. Tänkte bättra på brännan lite och bli lite fint brun innan helgen, måste erkänna att det är jävligt kallt, men att det än så länge inte känns så jävla konstigt att sitta och plugga på gräsmattan :)
Ändå önskar jag att jag hade en balkong eller en veranda, vad jag skulle älskat det!

Senare ikväll ska vi till Erika och fira henne, lite mera onyttigt ska ner i magen! Kan lova att idag är jag inte speciellt nyttig överhuvudtaget.. Ska springa imorn och sen kör jag igång igen efter forum ;)

Prov ska jag klara av imorgon oxå, sjukt länge sen jag gjorde ett och det känns väldigt konstigt kan jag lova!

Håll tummarna för mej!

Bilden är från dammen när jag var där med brorsbarnen igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0