My beating heart belongs to you I walked for miles 'til I found you

Hade tänkt skriva värsta inlägget om helgen, men är fortfarande så där sjukt trött plus att jag har träningsvärk och ont i min fot. Men vi åkte upp med lilla bilen till Vemdalen i torsdags, hade en härlig helg i Vemdalen trots dåligt väder! Drack, spelade spel, skrattade och myste :) Var bara ut en kväll (jag vet..), men tycker bitvis att jag hade mina anledningar, orken finns liksom inte riktigt. Körde iallafall hem på söndagen, vi alla blåste innan och vi låg typ lika, så för att slippa bli åksjuk (och för att jag kommer att sakna bilen) så körde jag hem! Fina fisken!

Igår var det jobb, träning, lagade grymt god mat och sen promenad med Jenny :)

Idag blir det jobb, ska testa att jogga på lunchen och sen får man se! Men måste erkänna att jag hatar privatpersoner som glider runt i det jag kallar för "civil-polisens-bilar", oh jag blir så jävla rädd varje gång! -.-

Puss Puss

Hey, I just met you and this is crazy (8) Älskar verkligen den låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0