Det här med rubrik är fan svårt.

Om någon har missat det så älskar jag djur. Nästan av alla dess slag. Så alltid när jag kommer "hemhem" spenderar jag tid med djuren. Lovely!
 
Annars?
 
Jo, jag jobbar torsdag och fredag, jagar lördag och söndag och emellan det träffar jag fina vänner! :) Hann med att träffa Sofia och Agnes i onsdags och var en sväng till Elin igår! :) Gammal vänskap rostar aldrig. Men det betyder inte att inte ny kan blomstra.
Ikväll ska jag till Jossan och typ hjälpa till? Haha, har noll koll. Jag ska iallafall bli sminkad till ett monster eller liknande för hennes söta lillasyster ska ha Halloween-party! Länge sen man blev bjuden på ett sånt, så det här ska bli kul!
 
Resten av helgen blir det som sagt jakt och fira Jennie på söndagen! Puss :)
 
Photo: Kvalitétstid med mina små älsklingar <3
Mina två älsklingskillar! Zeb fyller 11 år nu på söndag och Zece fyller 8 år den 14 november! <3
 
Photo: Älskade mysiga flickan <3
Älsklingstjejen! Fyra år och världens mysigaste! Att jag sen råkade ge hon en pepparkaka för att hon skulle sitta så fint, det behöver inte husse veta.. ;)
 
Photo: Fick finbesök på jobbet idag av lilla killen som blivit stor! :)
 
Finbesök som man kan få på jobbet ibland! :) Lilla vännen har vuxit till sej bra nog sen han sprang runt och bet alla i somras! Tror Boss är tio månader :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0