Ljungarocken 2013

Hej hej!
 
En hel vecka har gått sen finalen på Ljungarocken var! Jag har som vanligt varit överallt och ingenstans, men så här på en lördagkväll (då alla andra är ute och festar eller liknande) passar jag på att sätta mej ner framför datorn med några kinderägg och sammanfatta förra helgen! :)
 
Helgen blev hur bra som helst! Man kanske inte var piggaste människan när man dagen efter vaknade upp på en soffa efter en efterfest, men man överlevde helgen och jag hade verkligen jättekul! Härligt folk, gott dricka och en bra festival! Även fast det kommer ta lång tid innan jag festar på endast cider igen.. 
 
Tack Ljungaverk för en bra festival! Näsya gång vi ses på riktigt blir väll om två år igen? ;)
 
 
 
Inträdesbandet! Ryktet säger att det var inne ca 4000 pers per kväll! (y)
 
 
Takida var helt grymma på lördagen och publiken levererade också!
 
 
Jag och Josse dissade Kristet lite och lekte först lite i lekparken innan vi parkerade oss utanför förfesten och kikade på regnbågen ;P
 
 
D-A-D --- Helt magiskt!
 
 
Takida tackade för sej och tackade alla som var där! Stiftelsen levererade dom med, men eftersom min telefon förtillfället var bortglömd då så finns det inga bilder, men sjöng gjorde man hela helgen och halsen mådde som ett ihopskrumpnat äpple dagen efter.. Men vad gör det? ;) Tack alla för en fantastisk helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0