Familjen Hedenhös

Jajjemän. Jag får väldigt mycket tid över då jag är kvar i stan, "ledig" och "inte har något att göra". Jag bloggar, som ni kan se, väldigt mycket och idag fick jag för mej att kolla in julkalendern. Och vad slutar det med? Kärlek! Självklart kan man inte låta bli att överanalysera allt. Exempel; Farmorn är känslokall och kan inte kramas, pappan lika så. Inte så konstigt va? men dottern vill ha mer! Jag gillar att det är mamma Hedenhös och inte pappan som kör raketen bäst, för så "anses" det inte att vara enligt normer och helvete. Ja, jag har tydligen tagit till mej av kursen vi läste alldeles nyss. Men det jag ville komma till är att julkalendern är bra, magisk och fantastisk! Så ni som inte sett den, kolla upp den, svtplay är ett bra redskap för att för en stund, kvart, timme, dag komma ikapp kalendern och njuta av lite bra barnprogram! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0