Hej och hå

Orkar inte fixa bilder och sådant om juldagen just nu, därför får ni detta intressanta istället! 
 
DAGENS LÅT: One Republic - Counting stars
DAGENS KLÄDSEL: mjukisar och T-shirt 
DAGENS DUSCH: Den kommer väldigt snart!
DAGENS FRISYR: Uppsatt lugg och resten är frisläppt
DAGENS MAT: 1/4 bladrulle, godis, lasagne, fika, godis 
DAGENS HÄNDELSE: Att jag får låna vovve och att min Fredrico har det bra <3
DAGENS PLANER: Jobba, plugga, planera, sova.
DAGENS VILL HA: Planer, lycka och planer. Kanske lite kärlek?
DAGENS SAKNAD: Tid. Behöver mer tid. Fler timmar på dygnet tack.
DAGENS DROG: Godis.
DAGENS TRÅKIGASTE: Knäna.
DAGENS KÖP: Har inte spenderat en krona idag. Så vackert, så fint.
DAGENS GODIS: Choklad!
DAGENS HUMÖR: Bättre än vad man kan förvänta sig av en fullspäckad bakisdag.
DAGENS SJUKA: Lite snuvig och dumma knän.
DAGENS KOMPLIMANG: Antar att komplimangerna på krogen räknas till idag? ;P
DAGENS SKRATT: Imorse då jag och Jenny snackade om gårdagen, haha!
DAGENS BILRESA: Snart då jag ska skjutsa festprissar till Ånge.
DAGENS GRÅT: Då jag fick veta att min älskade häst fortfarande lever och att jag tror att han har det bra. Lyckan går inte att beskriva! <3 Tack Jennie!
DAGENS DRYCK: Coca cola.
DAGENS LÄNGTAN: Framåt, alltid framåt...
DAGENS SPAN: Haha. Jadu, såg en eller två killar på krogen inatt som såg okey ut. Räknas det?
DAGENS KÄNDISSPAN: Ja du, dessvärre inte så många kändisar i Östavall så här på annandagen.
DAGENS TELEFONSAMTAL: Josse <3
DAGENS PERSONER: Mina vänner! Ingen nämnd, ingen glömd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0