Hello poophead. Goodbye poophead.

Dagen har lugnat ner sej. Det mesta är fortfarande kaos och jag är fortfarande irriterad på systemet som detta smäckra land har. Men saker förgyller och det är blandannat att andra tycker som jag (att det är skandal), att jag nu har snapchat (eftersom jag har en ny älskad telefon) och för att jag på den kan spela det barnsliga spelet Jelly Splash. Japp. Jag är typ fem år i sinnet och det kan behövas ibland eftersom jag personligen annars börjar att inse att jag är vuxen. Fyyyyy...... Så ja, snart ska jag ta en dusch och den kommer inte bli kort (vet inte hur mina vänner gör det?) och sen ska jag kura ner mej i sängen för imorgon ska vi tydligen rita bilar (whaaaat?) på föreläsningen. Mycket spännande(?). Sen har jag även blivit mer flitig med promenader, därav kommer den snöiga bilden nedan. Keep up the good work! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0