Hon kanske hade rätt

Ibland börjar jag tro att den där spådamen för ett par år sen har rätt. Hon sa praktiskt taget att jag skulle ha en del motgångar. Jajjemän. Tack för förvarningen för här kommer dom. Visst, det är inga livsomvälvande saker, men ändå alltid något. Jag blev inte fodervärd till en fin hund av någon anledning och jag fick inte veta det personligen utan fick reda på det via Facebook genom att jag såg hundens namn. Jag skulle göra en spännande sak igår, inställt pga magsjuka. Samma sak idag. Och ja, jag vet att folk inte rår för det och att typ alla har magsjuka. Men varför just då jag bokat tid? (Ja.. Det är frågan) Sen kursen vi läser nu, den verkade rätt intressant, men vi har en lärare som inte är bäst på svenska språket så jag förstår inte vad han säger.. Så därför är jag nu hemma med dåligt samvete och ska försöka plugga på egen hand.. Så ja, det var de motgångar jag minns från de senaste dagarna så nu ska jag unna mej en tryffel-dammsugare, tycka lite synd om mej själv och sen rycka upp mej. På återseende!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0