Julmys, pepparkakshus, glögg, tentaskrivning - You name it

 
Har haft ett par fina dagar! I fredags hade jag världens myskväll med min fina Sanna, i lördags var det dax för det årliga (andra året i rad!) julmyset hos Anette! Så mysigt! Vi hade höga planer med att göra pepparkakshus och knäck. Slutade med att mitt hus stog naket och ensamt plus att vi glömde knäcken. Men vad gjorde det? Vi hade det roligt och mysigt och jag tippade i säng vid 5-tiden på natten till söndag. Söndagen spenderades med min fina bok i soffan och sen kom den stygga måndagen. Hela gårdagen och denna dag har spenderats med tentaskrivning (ink förra veckan m.m.) och idag skickade jag in den. Det får bära eller brista - som vanligt! Dagarna fram till jul är fylld med spännande saker och jag håller tummarna för att allt går i lås! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0