Hej min fina vän!

 Har pratat med min fina vän ikväll. Pratade nästan hur länge som helst och det är så härligt. Saknar min fina vän och tycker hon ska flytta upp hit! Synd nog har hon inte samma syn och tycker att jag ska flytta ner osv.. ;) Märkte även att jag har sjukt lätt för att göra tråkiga saker då jag pratar i telefon, märker inte ens att jag gör dom. Har pysslat i köket och på toaletten, packat och börjat fixa i mitt nya smyckesskrin. Allt samtidigt som jag har "umgåts" med min underbara vän! Ooooooh, måste ses snart! :D
 
Sen så sparkade jag skittentan i rumpan och klarade den! Så sjukt jävla nöjd och glad att det inte finns! :D Det ska firas och sen ladda om inför nästa utmaning, hemtentan! 
 
Annars så är det bara två timmar skola, fem timmar jobb och en massa andra timmar till Vemdalen! Woop Woop!
 
 
Bilden är tagen efter en promenad i det fina vädret med Jossan :) Efter denna härliga helg som kommer ska jag sen komma i form och sparka förkylningen ur kroppen och börja träna! Längtar! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0