Little ball of fur

Jag hoppar över promenaden med Jossan för att jag ska plugga. Och för att vädret snöar på sniskan så när jag gick hem från PUB-mötet var jag alldeles blöt i ansiktet. Men istället för att plugga sitter jag och funderar på vad jag vill. Och vad jag borde. Och vad jag hinner med. 
Det är ju så här att jag jobbar hemma, älskar verkligen att komma hem, fixa ordning i kaoset och att träffa alla glada gubbar och hundar på jobbet. Plus att det känns som om att jag verkligen behövs hemma. Därav vet jag inte hur jag ska göra med min plats i styrelsen. Jag vill så gärna, men är rätt säker på att tiden inte riktigt kommer att räcka till. Så jag ska ta en funderare på detta nu ett par dagar och se vad som är bäst. 
 
Ringde även till pappa och bestämde att jag ska klämma in en halv jobbardag innan lagning av tand och min weekend i Vemdalen med brudarna! Kung. Känns bra att vara lite nyttig och eftersom jag inte kan läsa schema, så känns det bra att seminariet inte var då jag trodde. Att seminariet ligger på alla hjärtans dag gör att man kanske kan fira att det är över med vänner och en flaska vin (y)
 
Nej, men nu ska jag fundera mera, plugga, packa och allt annat nödvändigt som man ska göra! Längtar dessutom till träning. Hoppas på att kunna börja träna på riktigt på måndag! Och sen så ska jag se ut som världens heting i denna tröja :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0