En fin lördag och en fundering

Ibland kan man göra allt annat än vad man borde göra. Idag skulle jag plugga och träna. Jag har tränat! Sjukt jävla jobbigt, men jag har gjort det och jag kommer att gå en till promenad ikväll! :) Men plugga.. Nja. Har skrivit några rader, men inget mer. Imorgon ska jag! 
Det jag har gjort idag är att ha varit på stan med mamma och Catrine som kom hit! Hittade lite saker på rean, nöjd tjej! Sen har jag även ätit en hel pizza, gott och nu är jag lite mätt! Ska gå ut och gå om en halvtimme, välbehövligt :)
 
Men det jag har funderat på är kärlek. Vad är det egentligen? Eftersom jag inte har något svar på det och ingen riktig erfarenhet så googlade jag. För som alla vet så har internet svaren på alla frågor vi har! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som ni ser har vi svar. 
1. Vi har alla olika val och det är upp till oss vad vi gör med dom.
2. Man kan räkna ut alla svar.
3. Om man älskar någon gör man allt för den och låter alla andra vara.
4. Även sträckgubbar kan känna kärlek.
5. Fjärilar i magen = Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0