En helg i flygande fläng!

 
När man heter Malin så har man ofta rätt mycket att göra, man flänger hit och dit och njuter lite allmänt av livet emellan det som kallas stress.
 
I helgen (som för mej började mitt på fredagen) har jag umgåts med Tess, Kajsa och Josse en sväng på stranden på lunchen med bad och ihopsnickring av ett snyggt sandslott! Efter jobbet och matning av ett gäng djur åkte jag och umgicks med två av mina brorsbarn mf en sväng i Råsjö, sen kom Kajsa och Josse på kvällen och vi spelade kort och åt goda, mumsiga bakelser! :)
 

 
Lördagen började med en relativt bra sovmorgon, men vaknade med ett knepigt humör.. Tog mej iväg till Östersund och drack vin på en praktiskt taget tom mage och hade en fin kväll ute :) Söndagen var kanske inte den bästa på förmiddagen, men sen ordnade det till sej det med! åt min dyraste bakismat ever på Marité med fina människor som skulle ut på krogsöndagen! Själv åkte jag och Johan hem, dumpade honom i storslagna Ånge, åkte hhem och jag somnade gott i ett hus med 26 grader varmt, kanske eventuellt en gnutta varmt!
 
Nu har en ny vacker vecka börjat! Måndag, älskade måndag. Veckan är oplanerad än så länge, men helgen är planerad, Skogsvallen-jubileum och sen dop för två små fina pojkar :)
 
Vi ses väll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0