Underbar semester på Västkusten!

Som säkert alla vet så spenderade jag en fin semester på västkusten för ganska exakt en vecka sen, eller jag kom hem till verkligheten för en vecka sen. Jag mådde så bra, träffade så fina människor och det är fint att veta att jag var hur välkommen som helst tillbaka enligt Josses morfar :)
 
Vad vi gjorde på semestern förutom att vara snygga, kunliga och ta det lite lugnt?
 
Jo! Vi firade ett födelsedagsbarn, drack alkohol, var på krogen och viftade lite rumpa, solade, badade en sväng i havet, solade oss bruna, brända oss en aning, fiskade väldigt stora fiskar, var på familjemiddag, var förvirrad på ullared, var fascinerad på Havets Hus, åt langos på strandpromenaden i Lysekil, var på en annan "Kil(e?)", åt jättegod mat vart vi än planerade att äta, åkte bil, missade avfarter, skrattade, åt massor med onyttigt, glömde bort att motionera, skrattade, jävlades, log, levde. Vi har alltså mått allmänt bra! 
 
Är så sjukt tacksam mot Josse för att hon ville ha med mej och sen mot människorna nere på västkusten som tog emot mej med öppna armar! :)
 
Nackdelen; Livrädd för fästingar! Fördelen; Inga myggor!
 
Så tack igen! Jag älskade min semester och har nu, när jag haft min första riktiga svenska semester, en förståelse för varför människor vill ha semester. Tacka vet jag ledighet med en drink och en fin vän i närheten! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0