Hemvändaren!

 
Igår drog jag efter många om och men ner till Ånge på fest. Hemvändardagen var det som stog på schemat, planen var god mat från Thai och förfest med vänner jag inte träffat på flera år. Så blev det inte.. Av maten (läste bara halva namnet när jag beställde), har jag fortfarande halsbränna av och hade nå sjujävulskt ont i magen tack vare starkheten. Är inte van starkt som mina vänner så väl vet. Sen förfesten blev inte alls, men då blev vi bjudna till Martin istället och vi hade det riktigt kul! Jessika kom också och det var kul att träffa henne igen! :) Ska planera in att våldsgästa henne någon dag oxå!
 
 
Här är vi på kvällen! 
Vi har ett gäng bilder som aldrig kommer att få komma till omvärldens känne dom också, men så är det väll alltid efter en bra fest?
Jag hade iallafall en fin kväll med fina vänner! En liten svacka, men den bjuder jag på. Sov över hos Jenny för att vi tyckte att det var en bra idé! Mysigt var det och jag gjorde en plakat-somning under Vingar av Glas. Som tur var kikade vi på den igen imorse! Älskade fina mannen! Men som bilden nedan visar så är jag inte ensam om att tycka om mannen då han till och med har ett eget begrepp för sin sexighet! 
 
Ja just det, när jag äntligen kom hem (skjutsar den här helgen har inte varit min grej), tack min snälla "lillebror"! Så har jag suttit i solen hela dagen och jag lovar att det är en nöjd tjej då jag faktiskt har fått lite färg! Yey!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0