Kompis, det går bra nu!

Jag inser att det är så onödigt av mej att planera mina dagar, att försöka hitta på något, för allt löser sej själv! Har inte haft något planerat på hela veckan, men knappt varit hemma eller sovit något för det :P
 
Måndagen efter jobbet sprang jag med en hund, gick med den andra, skjutsade bror till Ånge, var barnvakt till mina tre brorsbarn som den äldre brodern har och sen var det sent!
Tisdagen jobbade jag lite längre än vanligt, sen fixade jag kiosken och lite saker till jobbet, innan jag och Blongen for och hälsade på pappa. Vi drog ut och fiskade och precis då vi skulle åka hem så kom alla fiskar till mej, nappade som tokar och jag drog upp fisk på fisk! :D La mej efter 24, men lätt värt!
Idag (onsdagen), hade jag tänkt typ krypa ner i soffan hemma och kolla på regnet och kanske tänka en synd tanke om mej själv, men icke! Direkt efter jobbet blir det true blood hos Magnus, sen blir jag bjuden på middag av Johan och sen ska jag försöka hinna träffa Jossan mitt i allt det :P
 
Imorgon har jag iallafall sovmorgon! Börjar 10-11 och jobbar till 19 :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0