En fin fredag :)

Igår kom min fina mamma hit och hälsade på mej :)
Hon kom strax innan min träning, så hon fick mysa på min fina balkong tills jag kom tillbaka! Var helt slut, men jag skyndade mej att fixa mej innan vi for upp en sväng till Lillänge. In på jula där jag fick en superduperfin påskpresent; möbler till balkongen! Superduperglad tjej! :D Sen in på systemet en sväng där jag hittade en vinbox (kommer inte ihåg namnet, iaf rosé) som var assnygg. En nyhet, så man måste ju testa! Handlade lite annat smått och gott oxå, så kommer garanterat klara mej på långfredagen och troligen en bra bit in på vårforum oxå! :)
Sen ner på dollar, fixade små påskpresenter till mina fina brorsbarn och självklart lite annat oxå, haha! Sen in på stan, köpte en stor lila brödburk som kommer passa perfekt i mitt kök och en present till Josse! Nöjd tjej :) Sen blev sista anhalten Stadium. Glömde att kolla på täckbyxor, men suktade bra nog efter en snygg-jacka och ett par springa-fort-skor. Eller ja, jag hoppas man springer fort i dom om man tänker på priset ;)
 
Sen skulle vi äta ute, men det var fullbokat, så då bjöd moster oss på mat, så gott! :) Blev kvar hela kvällen, myste massa med finaste Hugo och sen skjutade Sture hem mej! :) Hade tänkt gå, men eftersom smartot hade på sej sommarjacka (det är alldeles för tidigt för den än) och inga vantar eller annat "bra att ha" när det är massa minus ute, så är jag glad att Sture ville skjutsa hem mej :)
 
Nu så här på morgonen har jag hatat min granne. Vem stänger inte av sin klocka på 20 minuter på en söndagmorgon innan 8? Hänsyn? Så det är därför jag är uppe nu! :) Har betalt räkningar och Jossan, kokat ägg så nu blir det kungfrukost och sen ska jag försöka få ut mina möbler på balkongen! 
 
Ha en bra lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0