Oh my.

Härlig promenad imorse, kickas träning nyss. Och ja, det är det det här inlägget kommer handla om. Dagens träning. 
 
Faaaaan. Hur man kan hata en person så jävla mycket. Man tar i allt vad man kan, ser att man är alldeles röd i spegeln och då kommer han fram, ställer sej två decimeter ifrån en, med all sin snygghet och säger; Kom igen, 5 till klarar du! Och man gör fem till, i snabbare tempot än blixten kan röra sej och sen är det byte. Och då älskar man han lite igen. Fan. Men han gör det bra, var helt slut när jag gick därifrån. Men gissa vad en tjej gör som oxå var med? Hon ställer sej på bandet och springer, fan vad jag kände mej klen. Kände mej det nästan hela passet oxå, men ändå. Visserligen sprang hon kanske bara fem minuter, men ändå. Och just det, sa jag att han luktade sjukt gott? 
 
Haha. Oh my. Nu ska jag käka lunch och sen sätta mej i solen på min förträffliga balkong som var mycket större än vad jag mindes. Och ja, jag kommer nog ångra det här inlägget senare...
 

Kommentarer
Postat av: Liw

Bra jobbat Malin, bara initiativet är värt en eloge! Stay strong!

2013-03-08 @ 13:47:56
URL: http://LiwDotCom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0