En helg hemma-hemma :)

 
Söndagkväll igen. Har massvis att göra innan jag ska kika på ett avsnitt Greys och sova :) Min "långhelg" har varit fin! Jobbade torsdag och fredag, middagar hos mamma har jag blivit bjuden på och på fredagkväll var jag iväg och hälsade på Anna med familj :) Lördag skulle det vara sovmorgon, men mamma väckte mej vid nio så jag klev upp och gjorde ett försök till att läsa artikeln till skolan, det var så tråkigt och jag hade ingen koncentration alls så jag ställde mej och skurade duschen istället. Helt fullt normalt!? Sen iväg till Jennie och där blev jag av med ett ton med rött hår och nu är hela frisyren lättare, nyare och snyggare! Sen hem och sminka mej medan mamma och pappa står över axeln på mej och frågar; "är du klar snart??". Haha, klar blev jag till slut och det iväg upp till farmor för att fira hennes 83-års-dag :) God middag, bra stämning och en glad farmor kan summera den kvällen :) Träffade henne idag igen och hon var superdupernöjd! Så härligt! :D Sen på kvällen drog jag hem till Jennie och drack lite vin! Gosade även lite häst och hund (bilderna nedan), men mest snackade vi en massa och det var så skönt. Hoppas på många såna kvällar i sommar! :)
Idag söndag så gjorde jag ett till försök med artikeln, lika hopplöst idag. Istället drog jag och Jennie upp på skogsvallen och förberedde i kiosken för i veckan då dom två första matcherna på skogsvallen kommer att gå av stapeln! Jag står nu som kioskansvarig och det är väll både ris och ros på det då jag inte kommer att vara närvarande i Östavall under ens hälften av matcherna.. Därför hoppas jag på många guldkorn som vill ställa upp! Har min fina mamma och Anna-Lena på tisdag vilket känns toppen :) Förutom det idag så har jag ätit middag och efterrätt hos mamma (blir lite lätt bortskämd) och sen kollade jag och skrattade mycket åt då mamma högg ved, men hon fick in en godkänd teknik tillslut! :) Sen gosade jag lite med mina vovvar, lovade dom massa promenader i sommar då jag inte har planerat att bryta någon mer tå.. :P Appropå tån, så mår den nästan 100% bra nu! Så imorgon ska jag gå och handla mat efter föreläsningen, yey!
Annars vet jag inte om det händer så mycket. Har några föreläsningar veckan som kommer, ett seminarium och sen så är det planerat fest på fredag! :) Men nu ska jag skriva ihop det jag ska skriva ihop! Och ja, jag vet att jag har gjort som alla andra gör på internet, att man bara skriver det som är bra pch positivt. Men grejen är den att nästan hela helgen har varit fin. Det enda negativa är att ansvaret för kiosken var så sjukt mycket mer än vad jag hade kunna anat, men jag hoppas att det kommer att lösas ändå! Ha det bra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0