Fredag :)

Efter en hel dag med jobb, då jag nästan fixade allt jag skulle (alltså det ABSOLUT nödvändigaste innan sommaren) åkte jag upp en sväng på skogsvallen där jag inser att jag tagit sjukt med vatten över huvudet. Bara att simma så in i helvete nu alltså. Sen hem till fina mamma som hade fixat supergod tacos till oss och sen glass med hallon till efterrätt, muuuums! :D
Sen åkte jag till Ånge och hälsade på Anna. Så himla kul att träffa henne igen, ibland saknar man hemma så mycket. Jag och Anna var ute och gick nästan varje dag då jag bodde i Ånge! :) Vi fikade och pratade en massa :D
 
Nu ska jag sova, imorgon är en dag som ska inledas med en sovmorgon till ca 10. Sen ska planer smidas, hår klippas och farmor firas! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0