Jakt, fina människor och försenad farsdagsmiddag!

 
En fin helg är nu över.
Jakten har varit en central del, speciellt då det var min sista jakthelg denna säsong. Tyvärr ingen älg, men fina soluppgångar, goda mackor och varm choklad :)
 
Utöver det tog jag med mamma och åkte till gravarna, hälsade på farfar och Gittan :) Hälsade även på pappa i nya huset en sväng, sen vidare för en pratstund med Kristina! Och massa gott fika :) Fikade igen hos Ronja på kvällen då hon fick sina födelsedagspresener! Igår fick vi även lite tid för spel och sen farsdagsmiddag för pappa! Och på kvällen kom Johan och Maxen på besök! Hann även att svänga förbi Magnus en sväng!
 
Full rulle då man är hemma!
 
Idag och imorgon är det jobb, middag hos mamma i eftermiddag, pepparkaksbak hos farmor ikväll och imorgonkväll blir det antingen stan eller möte :)
Sen är jag i stan ett par dagar, pluggar, träffar vänner och myser innan jag åker till Uppsala för att träffa min fina vän en helg och sen gå på Volbeat! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0