Woop Woop!

Tänkte bjuda på lite bilder, som ni ser är dom flesta lånade från människors instagram :)

Ikväll är jag en av dom härliga människor som ska vara utklädd, gissar på att bilder på det kommer senare ;) Säkerligen kommer jag vara blåslagen också, eftersom jag inte ser något.. haha ;)
 
 
Simon, jack och jesper på bilden ovan och Ronja på bilden nedan. 
Halloween är king! :D
 
 
Ett bevis på att Östavall kan vara vackert ;)
 
 
Igår jag var och hälsade på fina familjen Persson/Pers! :) <3
 
 
Och idag blev det lite jakt! Lite kallt, men lyckades få till lite eld. Tyvärr ingen älg, men det är något speciellt med att vara ute i skogen en hel morgon!
På bilden är det ca 30 min mellan bilderna, dimman kom smygandes!
 
Ikväll blir det lite alkohol och så som bilden nedan ser jag ut under min utklädnad ;)
 
 
Imorgon eller på måndag åker jag iväg till staden igen, ska kicka av en mega-hemtenta hade jag tänkt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0