En fin torsdagkväll! <3

Är tillbaka i mitt hus, där jag har växt upp. Men det är inte det jag tänkte skriva. Jag tänkte bara säga att jag är lyckligt lottad! Idag blev jag bortskämd med middag och massa bus! Hälsade på Sofia, Leif, Agnes och lilla Klara! Vilket betyder att jag har snusat liten bebis och lekt med en busunge! Såååå härligt! :) Blev även bjuden på god middag och känner mej som en lycklig tjej! En himla fin familj det där! Glad att jag har lärt känna dom! :) Det blev även prat på skillnaden nu och då. Då var vi små tjejer med hästar i våra hjärtan, som levde livet för våra lurviga bollar. Nu är vi vuxna, Sofia har en fin familj och jag bor i en stad med ett liv långt ifrån hästarna. Fantastiskt vart livet leder! :) <3

Kommentarer
Postat av: Betty

hittade precis din blogg(: riktigt fiin blogg(: titta gärna på min:)

2013-10-12 @ 14:02:49
URL: http://sietaing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0