Ytterligare en jakthelg :)

Haft en fin "långhelg" med jobb, en sväng till Sundsvall, god mat, massa gotta, vänner, familj, mina fina djur och jakten! :D Visserligen trodde jag att jag skulle frysa ihjäl på jakten. Speciellt då vi skulle köra ett dubbelpass och jaktledaren frågade om jag kunde "härda ut". Utan tvekan svarde jag ja, fast jag av hela mitt och universums hjärta ville säga nej. Så där har vi nyårslöfte för 2014; Lära sej att säga Nej! Tyvärr fick jag inte skjuta något och åkte tom till jakten utan pappa och brorsan på söndagen för att ge älgarna en chans till. Men icke! 
 
Nästa helg åker jag iallafall till Norge för att hälsa på Anna, Petter och lille Pigge! Ska bli skoj! :D
 
På återseende! ;)
 
 
 
Aa, just.. Även fast jag hade skoterskor, pappas skoteroverall plus att jag eldade så frös jag på söndagen. Men ja, det var massa för många minusgrader för att sitta still ett par timmar.. Men vad gör man inte? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0