Min helg :)

 
 
Träffa dessa busar hos mamma i fredags, då dom skulle sova där och vi passade på att busa lite! <3
 
 
Klockan ringde tidigt, ganska exakt 04.15 både lördag och idag, söndag. Igår gick det bra att kliva upp, idag gick det mycket sämre. Eller upp kom jag, men jag var allt annat än pigg!
Satt i mitt pass igår, där skiner alltid solen! (förutom den gången det regnade,..) Min passgranne sköt en älg, så vi fick branog med spänning! Varga fick vara med på sin första älg och den var verkligen hennes, både på gott och ont, min fina lilla hund! Eller (om pappa nu skulle få nys om min blogg), pappas fina hund!
 
 
Anledningen att hon har reflexhalsband nu är att hon blev misstagen för en varg första jaktveckan, därför har vi nu vidtagit åtgärder och hon är lika glad för det! :)
 
Idag efter jakten har jag läst några sidor i boken (stolt!), sen tog jag ett långt bad och nu ska jag börja packa ihop för att sedan avsluta min fina helg med en promenad med den hund som inte får jaga och sen middag hos mamma! :)
 
Imorgon kickar vi igång veckan med ett seminarium och sen kör vi fullt ut i 1½ vecka! 
 
Ha der bra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0